I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 5 December 2014

Tingkahlaku yang "Annoying Giler" di Gym




Dalam video Don'ts Of The Gym ! yang berdurasi 9:24 minit ini korang akan dapati tingkahlaku-tingkahlaku yang korang mungkin pernah alami dan tengok di gym-gym tempat korang workout. Takpun mungkin sebahagian daripadanya yang korang pernah buat tapi korang tak perasan. Berkemungkinan tingkahlaku korang tu buatkan orang lain rasa menyampah dan terganggu. 

So, nasihat aku ... janganlah workout sehinggakan boleh menggangu fokus orang lain. Jaga etika dan disiplin diri ketika workout. Korang respect orang lain, insyaAllah orang lain pun akan respect kat korang. 



No comments: