I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 3 December 2014

Kembali blogging


Blog laman Ekpressi diri

Agak lama juga blog ni tidak diupdate. Kekadang bukan disebabkan daripada kesibukan masa atau idea. Tetapi sebab virus "malas" telalu tebal membara dalam diri, Namun insyaAllah, aku akan kembali aktif menulis di blog. Terima kasih aku ucapkan kepada rakan-rakan yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan supaya aku kembali menulis. 

Mungkin sebelum ini input aku lebih kepada artwork, so bila ada kesibukan yang lain maka aku kurang untuk berkongsi di laman blog. Namun selepas ini, apa sahaja yang aku ingin kongsikan di portal blog aku -- aku akan kongsikan. Biarlah orang nak kata rojak ke apa. Apa yang penting, aku akan kongsi apa jer yang aku kira menarik untuk dikongsikan. 

Disember 2014, bulan terakhir untuk tahun ni. Tak lama lagi akan masuk tahun 2015. Banyak perancangan yang aku dah siap-siap plan untuk tahun 2015. Antaranya ialah Fitness & Business. Idea asal ini datangnya daripada seorang sahabat baik aku. Jadi objektif kami untuk tahun 2015 adalah sama. 

Fitness - Sejak beberapa bulan ni kesedaran aku terhadap kesihatan dan kecergasan diri begitu terkesan pada aku, Aku mula menyertai latihan di gym. Dalam beberapa bulan latihan ada menampakkan serba sedikit hasil. Sebelum ni agak kurang berkeyakinan jugak dengan diri sendiri, Rasa rendah diri kerana bentuk fizikal yang gempal menyedarkan aku betapa pentingnya untuk aku mulakan - workout. 2015 aku dah set untuk serius workout dengan gym trainning untuk dapatkan bentuk fizikal yang aku target. Nak terlalu sado sangat pun takde la sangat, Atleast, inshape. 

Business - setakat ni untuk biz clothing aku hold dulu. Sejak semua benda aku kena buat seorang diri, so aku kena plan dengan teliti. Beberapa design sudahpun ada dalam simpanan dan hanya tinggal untuk release saja. Aku sangat mementingkan kualiti dan kepuasan pembeli. Halimunan Clothing akan keluar dengan produk yang terbaik dari segi kualiti printing dan servicenya. InsyaAllah,

Di samping itu, untuk 2015 juga ada business planning yang lain juga akan diusahakan bersama dengan partner-partner yang lain. Cuma untuk mencari ruang dan peluang. 

Akhir kalam, terima kasih aku ucapkan kepada ahli keluarga dan rakan-rakan yang tetap dan masih menyokong aku selama ini. Aku harap korang pun akan terus menyokong karier dan minat aku menulis blog ni, Terima kasih y'oll... 


aku menulis apa yang aku rasa nak tulis!

No comments: