I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 16 November 2012

Siri Tutorial Photoshop Bersama K.K!


Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Untuk kesempatan ini jugak aku nak ucapkan selamat tahun baru - Maal Hijrah 1434 kepada seluruh umat Islam. Supaya kita akan dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki.

Syukur juga aku ucapkan kepada Illahi kerana masih menganugerahkan aku udara untuk bernafas dan keringat untuk aku terus beribadah dan berbakti kepada-Nya dan masyarakat. Alhamdulillah.

Sempena tahun baru ini, aku bercadang untuk membuat video tutorial asas suntingan photoshop. Tutorial ini aku sediakan untuk mereka yang baru jer nak berjinak-jinak dalam photoshop. InsyaAllah aku akan buat tutorial yang mudah untuk dipelajari dan mudah untuk difahami. Respon sebelum ini yang aku pernah buat tutorial kat dalam group-group di facebook sangat menggalakkan. Aku harap tutorial melalui rakaman video ini akan menarik lebih ramai lagi 'beginner' untuk mempelajari asas photoshop.

Semoga daripada perkongsian ilmu ini kita akan bersama-sama dapat manfaat. Bagi mereka yang berminat dalam ilmu suntingan photoshop tetapi tidak ada asas dan latar belakang dalam bidang seni rekaan dan asas photoshop, insyaAllah dengan adanya tutorial ini nanti serba sedikit akan dapat membantu.  

Teruskan sokongan anda.

Kai Kasim.



2 comments:

Pinkbubblegumprincess said...

xda pernah jumpa pun?? hehehe

Kai Kasim said...

adala... tp dlm group photog jak... hehehe... lak kmk molah videonya... tungguuu :D