I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 30 November 2012

Maafkan Segala Khilafku.



Erm, aku sebenarnya tak tau bagaimana nak mulakan, Cuma aku nak mintak Maaf. Perasaan amarah yang tidak dapat aku kawal akhirnya memakan diri aku sendiri. Bak kata pepatah melayu - terlajak perahu boleh diundur, terlajar kata buruk padahnya. Sekira engkau membaca tulisan ini, aku benar-benar mohon maaf. 

Aku taknak kehilangan engkau dalam hidup aku. Terlalu banyak peristiwa yang menyakitkan terjadi sebelum aku berjumpa kamu. Jadi apabila engkau hadir dalam hidup aku... aku begitu menghargai diri engkau sangat-sangat. Apa yang berlaku pada malam ini, memang diluar kawal aku sendiri. Engkau lebih mengenali diriku berbanding aku sendiri, jadi pastinya engkau lebih faham. 

Tetapi ntah la... tanpa aku sedari dalam pada aku sakit aku juga telah menyakiti diri engkau. Aku mohon maaf. Alangkah bagusnya sekiranya semua ini takkan pernah terjadi. Aku dimomokkan dengan kenangan silam yang derita. Tunggu, menunggu, tertunggu-tunggu sesuatu yang tidak pasti yang akhirnya menjadi sesuatu yang sia-sia buat aku.

Aku pernah dikecewakan.. bukan sekali tetapi banyak kali. Sehinggakan pada suatu saat aku menjadi serik. Tetapi kehadiran engkau, buatkan aku kembali hidup daripada kegelapan. Engkau sinarkan hidupku dengan cahaya pelangi. Terima kasih.

Aku terharu kerana pada saat aku jatuh, engkau datang pimpin tangan aku untuk terus bangkit. Tetapi kini hati kau telah aku sakiti. 

Betapa berat perasaan ini untuk berpisah dengan engkau. Takkan pernah aku relakan walau sepedih manapun hati ini bagai ditikam belati tajam. Aku masih sayangkan engkau.

Tinggal beberapa jam sahaja lagi... kaki ini akan melangkah pergi untuk kembali. Aku harapkan cukup sekadar satu 'sms' daripada engkau, untuk menyatakan semuanya 'Ok'. Aku tetap akan merindui engkau dan menyayangi kau walau apapun. Maafkan segala khilafku. 


No comments: