I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 7 November 2012

Logo rasmi baru KK


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada teman-teman...
Allahamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerana masih memberikan aku nafas untuk terus hidup di dunia ini. Sepanjang perjalanan yang penuh dengan ranjau, onak dan duri ini aku berasakan terlalu banyak yang aku lalui dan pelajari. Mudah-mudahan dapat aku jadikan sebagai panduan untuk terus hidup. Tahun 2012 tidak lama lagi akan melabuhkan tirainya dan 2013, insyaAllah akan menjelang. Banyak benda yang perlu aku capai dan ingin capai. Aku harapkan apa yang aku rancangkan pada 2012 ini (sepanjang aku masih dalam tempoh pertapaan) akan dapat dilaksanakan secara berperingkat pada tahun depan. InsyaAllah aku akan terus berjuang dalam industri.

Pada kesempatan ini aku megucapkan berbanyak terima kasih buat kawan-kawan, ahli keluarga aku dan individu-individu yang selama ini banyak mendorong dan follow dengan perkembangan seni aku. Terima kasih semua.

No comments: