I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 26 October 2011

Ultra Qalif Fan Art

Title: Ultra Qalif (Fan Art)
Original Character by Bop Hairi
Publish by Komik-M (PTS)
Tool: Adobe Photoshop Cs5 + Wacom Intous4

Akhirnya hasrat aku nak melukis Ultra Qalif (Fan Art) telah terlaksana. Aku nak ucapkan terima kasih jugak kepada pelukis asal Ultra Qalif iaitu Bop Hairi (kalau korang pernah tengok kat Youtube video iKLan Gangster, yang jadi 'Shark' tu .. itulah Bop - jangan main-main, gangster tuuu.. ahakz). Ultra Qalif charecter komik local yang cool bagi aku. Pengalaman Bop yang agak lama juga dalam penghasilan kartun dan komik membuatkan Ultra Qalif mempunyai kelainan dan auranya tersendiri. Ketulusan Bop sebagai seorang pelukis komik juga harus dipuji, kerana ketulusannya itulah dia berupaya menghasilkan komik superhero yang awesome ni. Aku harap Bop akan sentiasa berkarya dan menghasilkan komik-komik yang mantap. Aku juga berharap supaya akan ramai lagi pelukis komik tempatan mampu menghasilkan komik yang bagus dan berkualiti. Jom kita sama-sama memeriahkan dan support kepada local comics scene. Yearghhhh!!!

Terbaekkkk ^^,

No comments: