I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 5 October 2011

Apabila dah takde menda nak dibuat.. hehehe

Title: Whatever!
Duration: 2 hour (lazy work.. ^_^ )
Media: Adobe Photoshop Cs5 + Wacom Intous4


Hmmm... masih belum tido lagi nih, jam dah nk pukul 4 pagi. Malam ni aku rasa malas pulak. Tak tau nak buat apa. Kat luar sejak dari Maghrib tadi sejuk dan hujan. Tapi sekarang dah renyai-renyai dah. Orang lain pasti dah syok tidur. Tapi mata masih belum dapat lelap. 

Dalam kepekatan malam dan dalam tak tahu nk buat menda tu, aku start buat sketching ntah ape-ape ntah aku sendiripun tak pasti, aleh2 jadi otromen pulak. Ahaks...

Buat masa sekarang ni aku kena banyak praktis melukis. Kene buat setiap hari supaya aku dapat strok lukisan yang benar-benar aku nak. =_='

Ermm... kebelakangan ni aku tetiba rasa aku minat pada aktiviti paranormal la .. tengg... tenggg... teenggg... 

No comments: