I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 28 August 2011

Malek KL Gangster tribute


Ini merupakan hasil photo manipulasi dan editing aku tribute khas untuk karekter Malek - lakonan Aaron Aziz. Aku suka sangat karekter Malek dan adik dia - Jai. Tahniah aku ucapkan kepada Shamsul Yusuf dan Skop Production kerani berani menampilkan genre filem seperti ini. Buktinya filem KL Gangster telah mencapai kutipan tertinggi dalam sejarah perfileman di Malaysia sekarang. Suatu perkembangan yang baik untuk industri filem tanah air. Editing ini aku buat suka-suka jer, tapi alhamdulillah ramai yang suka. Dan menjadi gambar profile untuk page Malek dan page Lu Kasi Gua Mati Dulu Lah Bru Gua Diam~~ di Facebook. Terima kasih aku ucapkan. 

2 comments:

Add Remove Block said...

Menarik ... boleh la saya minta tolong reka kan header blog ni ... :) selamat berpuasa dan selamat hari raya ...

Kai Kasim said...

InsyaAllah